11 Haziran 2014 Çarşamba

İleriden Üçüncü Mezar - Darynda Jones


Sağdan Birinci Mezar ve Soldan İkinci Mezar romanlarından tanıdığımız olağanüstü yetenekli Ölüm Meleği Charley Davidson yeniden karşımızda.

Charley bu kez herkesin çok sevdiği bir doktorun kaybolan eşinin izini sürüyor. Bir yandan da Şeytan'ın Oğlu Reyes'ın gizemli geçmişini araştırıyor.

Reyes onun kadim aşkı ama hapiste. Çünkü kendi babasını öldürmekle suçlanıyor. 

Charley iki haftadır uyumuyor. Niye mi? 
Gözlerini kapatır kapatmaz Reyes'ı görüyor da ondan. 
Uyanık kalmak için de bol bol kahve içiyor.
Acaba çılgın kahramanımız kaybolan kadını bulabilecek mi? 
Ve ateşli âşığının suçsuz olduğunu ispat edebilecek mi?

"Seksi, utanmaz... Jones'un karakterleri, ister ölü ister diri olsun, çok renkli ve çekici..."
-Associated Press-




Yayınevi : Doğan Kitap
Çevirmeni : Şefika Kamcez
Sayfa Sayısı : 344
Türü : Urban Fantasy , Paranormal , Şeytanlar , Melek , Hayalet 
Goodreads Puanı : 4.41 / 5


***

Yorumum ...



Yine bir Charley Davidson kitabı ki bu da beğenmemem gibi seçeneğin olmadığını gösteriyor.Çünkü ben bu kadına aşığım kesin ve net. Onca kitap karakteri arasında , ki  ben bu tür ( Urban Fantasy ) çok okurum. Top listemin en üstünde artık kesin bu . MacKayla Lane i geçti daha ne denebilir ki .Bu kadına kendime çok yakın buluyorum. Herhalde ilk defa bu kadar kendimden bir parça buldum bir karakterde. O alaycılığı yok mu beni benden alıyor.




3. kitap benim için en iyi kitaptı diyebilirim tamam hepsini seviyorum hepsi benim bebeklerim ama bu kitap bambaşkaydı her şey o kadar iyi o kadar yoğundu ki ... Artık Reyes i ilk defa normal kanlı canlı bedeninde gördüğümüzden midir yoksa yeni giren karakterlerden midir ki umarım ileride de görürüz karakterleri . Yoksa güldüğümüz kadar ağladığımızdan mıdır nedir bilmiyorum ama bambaşkaydı işte. Evet ben kitapta deli gibi gülüp deli gibi de ağladım. Çünkü canınızı yakacak yerler var .

Fazla önemsiyorum bu seriyi ben yazsam bu kadar benimsemem o kadar yani .

Aslında ilk iki kitapta çözülmemiş konuların bir kısmını burada çözüyoruz yani 3. kitapla beraber daha çok şey biliyoruz dünya ve karakterlerle ilgili . Ama hala Reyes gizem, tamam çok güçlü , kıyameti bile getirebilir ama tam olarak nedir bu adamın olayı anlayamadım. Charley i uyarıyorlar onunla ilgili ama neden olarak kesin bir şey yok. Bir de Charley nin güçleri ne valla çok merak ediyorum. Şu bahsettikleri savaş başlasın da rahatlayalım artık . Bizde bilelim ne olduğunu .

Kısaca muhteşemdi . 4. kitabı hızlı çıkarsalar ne iyi olurdu  ...















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder